Pages

Wednesday, January 5, 2011

Hijrah 2011

What a surprise today? Body step class instructor aku Ros dah pakai tudung.

Alhamdulillah, tulah first word yang terdetik kat hati kecil nie. Aku memang noticed someone masuk kelas hari nie, Ingat newcomer but it was actually Her. Kita orang sempat lah tanye is it you Ros. Hahaha spontan jer dia cakap "Azam tahun Baru".

Tak pernah plak aku dengar azam tahun baru orang nak pakai tudung. Slalu nyer yelah, ayat2 standard...nak jadi lebih baik dari sebelum tahun sebelum nyer....nak lebih success....nak kumpul duit banyak.....nak cari jodoh......pendek citer....nak semua yang terbaik lah. Whatever pun aku rase memang dier dah lama kot plan nak pakai cuma nak tunggu masa yang sesuai lah kot. And she did just right on time.

Dalam banyak2 kelas yg ade kat gym, this is one of my favourite class. And aku ada lah orang yg pakai tudung yang paling suka duk kt depan skali just next to the instructor and facing the mirror. And I luv all the steps she performed, really enjoyed it. Maybe dah slalu tengok aku n a few others selesa jer workout menutup aurat... "Why not me?" She said. Pandai2 je aku nie....walau apa pun reason nyer.... I really respect Her New Year Wish....nie baru dikatakan Hijrah ke arah yang lebih baik.

Tiba2 hari nie aku rase kelas ni best n sangat enjoy pulak. Ya Allah sungguh besar Hidayah mu.

This my first time aku tengok instructor gym pakai tudung. And bagi aku takde halangan & problem pun. Pokoknyer hati kena lah ikhlas kann.

Anyway She looks very sweet with her tudung express. I like.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...