Pages

Thursday, May 18, 2017

My 6th KL Towerthon

Menara KL
Sunday, 14 May 2017


Alhamdulillah, berjaya untuk kali ke-6 walaupun bukan the best timing. Tapi, aku berjaya juga lah maintain less than 40mins. Hahaha. Gigih juga walaupun tak cukup training this year. Baru balik panjat gunung berapi tertingggi Indonesia pun pancit juga.

Medal this year

Setiap tahun KL Tower (Organizer) akan buat perubahan & this year still flag off by category cuma instead of flag off ramai-ramai, kali ni dia lepaskan 5 runners for every 15-30sec gap. So, memang lama sikitlah menunggu. Yang bagusnya takde lah ramai orang naik tangga sekali dalam suatu masa. Dan tak seperti tahun-tahun sebelumnya, runners kali ni dengan aman tak perlu queue terlalu panjang nak tunggu lif turun dari atas. Maybe lesson learnt from previous years. Tahun lepas agak kritikal juga sebab sampai ada yang pengsan sebab dengan oksigen yang tak cukup terpaksa pulak berhimpit-himpit tunggu giliran nak masuk lif yang cuma ada satu je pun. So, tahniah KL Tower for this year event kerana mengambil inisiatif untuk berubah ke arah kebaikan bersama.


Tahun ni flag off still by category cuma 5 runners for every 15-30secs gap

Kata-kata semangat... 

Final level

Selfie at the last level

Semoga dapat meneruskan tradisi

Cuma tahun ni aku rasa, sponsor tak banyak dah walaupun fee semakin mahal. Tak puas hati juga sebab takde kasi pisang dah lepas larian. Sebelum larian, ada kasi roti tapi takde air. Aku tak sure lah ada ke tak sebenarnya tapi memang tak dapat lah. Kecewa. Semakin lama, part ni je aku rasa makin lama makin tak best.


My 6th time

Dapat juga bergambo sebelah KL tower

Hopefully dapat mengekalkan acara tradisi untuk next year. InsyAllah.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...