Pages

Wednesday, May 20, 2015

My 4th KL Towerthon

KL Tower
Sunday, 17 May 2015


Kalau ikutkan, tahun di dah kali ke-5 aku join KL Towerthon tapi atas sebab-sebab yang dapat dielakkan, aku tak join larian 2 tahun lepas. Luckily, aku training panjat bukit & gunung every week, so, kesemputan nak panjat tu takdelah terasa sangat & aku boleh naik tangga tanpa perlu berhenti rehat untuk jangka masa yang lama. Cuma yang jadi penghalang nak gerak lebih laju kali, keadaan kaki yang masih belum pulih sepenuhnya. First 1km run, nak sampai ke starting point tangga pun dah amik 5minit.

Apapun aku berjaya habiskan larian walaupun target nak less than 30min tak berjaya. Aku cuma berjaya buat 34min 40sec. Hahaha, pektis naik tangga pun malas, nak berangan nak naik laju kan. Semenjak kejadian aku pektis naik tangga 15 tingkat kat ofis about 2 mnths ago tu, rasanya cukuplah nak buat training panjat tangga sorang-sorang lagi. Tak berani dah, takut nanti lain pulak jadinya. So, aku lebih prefer training kat gym. panjat bukit hujung minggu or lari-lari saja. Which aku rasa lagi safe & if anything happen pun still ada somebody around you.

InsyAllah will join again next year... selagi termampu.


Harap dapat tambah koleksi lagi untuk tahun berikutnya ;-)

Nice finisher medal from KL Tower

2 comments:

  1. hehehe... haaa dah update dah pon... :)

    Alhamdulillah... berjaya sampai...

    tak pe InShaaAllah... kaki boleh pulih...

    p ajak fad carik makcik tukang urut.. urut sikit2 kaki tu klu masih bengkak lagi... :)

    ReplyDelete
  2. Melepas lagi nak join sbb baru taw ada larian ni..aritu larian belia kat putrajaya last minit xdpt join,niat nak kumpul medal byk2 hehe sbb time skolah dulu xsuka lari2 ni..insyallah next year kena join!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...