Pages

Friday, March 26, 2010

Friday 26th March...

Just woke up from sleep...after Solat Isya' tadi seriouly I said I can't stand it anymore, bap...tido, suddenly my phone ringing ....thought it was my alarm clock...ohh someone's calling. Yad rupanye...blurrr...ajak gi karoeke, look at my watch dah 9.15pm, 1 & 1/2 hour gak lah belayar. Aku pun x sure apa aku cakap ngn dia but aku sempat cakap...tak larat lah beb nak tido, penat, dah lama tak balik awal. But he kept persuaded me, aku just cakap haa....tengoklah dulu. off. After 10min, k yati balik, ajak gi gak tapi aku seriouly not in the mood, malam plak tu kluar ngn laki2 org gi karoeke, ishh tak sesuai lah plak...tahu budak2 ofis ni..emhhh. Mariam agreed with me...dia pun just woke up from sleep...blurrr. So kite org pun duk santai2 layan citer Hancock. Cian K Yati macam a bit upset jer cause kite orang tak nak join Yad n the geng karoeke. I'm quite Layan gak karoeke nie but like I said not in the mood, so, the best way rest & relax. Yad call lagi...but I have to refuse this time, sorry yad maybe next time, still got time :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...