Pages

Tuesday, June 1, 2010

After Leaving Miri City

Today is my seocnd day working back in KL. Arggghhhh....have to follow my previous 3 months routine I've been left it. Suddenly, teringat pulak Miri... tempat yang mula2 aku rase nothing special there (my first expectation before I've been there) and now terasa rindu pulak... hihihi. Apa kena dengan aku nie??? Feel like I miss something there but nak cakap kekasih hati...takde plak...but I would say so much unforgettable memories I've collected there for 3 months. But now, after returned to KL everything has changed... my life maybe...my apperance (I'm still gadis cun & garang yang orang slalu cakap2 kan tu)...tapi semua orang cakap I'm getting kurus... ye ke. Tapi memang aku noticed pagi nie...seluar aku agak longgar sikit. Tapi aku rase maybe because aku work hard before nak gi naik Mount KK last week. Yes, boleh dikatakan Piasau Beach menjadi saksi aku jogging setiap hari n seluruh bukit kt Miri dah ku tawan lah untuk mencapai satu impian....menawan Gunung Kinabalu...eceh, ceh.

Sekarang dah kat KL kena lah lupakan Miri...mana boleh compare kan. But KL still the best... syurga shopping :)

But, Miri...3 months I was there, I learn a lot of things...especially "friendship"...means more than anything.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...