Pages

Friday, July 26, 2013

Rezeki nak Raya


Hari ni mesti ramai tersenyum gembira kan. Al maklum Gaji & Bonus dah masuk. Dan kepada yang lagi bertuah tu, dapat Increment skali. Alhamdulillah... masyuk masyuk. 

Dekat Group WeChat "Akerian"  jer... dah macam-macam citer pasal Bonus & Increment aku dengar... happy?? Tipulah aku cakap aku happy kan. Jealous tu adelah... hahaha. Sedey juga lah sebab aku memang takkan menikmati kelebihan itu buat masa ini. Terpaksa lah redha dengan apa yang ada kan. 

Aku juga yang sedey... Bonus takde. Gaji pun next week baru masuk... sob sob sob. Increment jauh skali lah.... warghhhh. Confirm pun tak lagi.... banyak citer plak kan... hehehe. Bilalah Bos nak panggil masuk bilik dia nie. 

Ada member cakap "menyesal ke"... errkkk, bagi aku itu rezeki masing-masing. Bagi aku, penghijrahan tu sesuatu yang kita tak dapat nak duga kan. Maybe boleh jadi happy & tak berapa nak happy. Adelah consequences nye. Aku tak berani nak cakap lah sebab aku masih baru & masih banyak aku nak belajar. Insyallah, Allah janjikan sesuatu yang terbaik kalau niat kita betul kan. 

Anyway, tahniah lah pada sahabat-sahabat yang dapat Bonus tu. Rezeki nak menyambut Hari Raya lah tu. 

Nampak nya Aidilfitri tahun ni "Wasatiah"  saja lah

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...