Pages

Tuesday, July 9, 2013

Aku yang terTEWAS


Semua ini gara-gara Maybank Treats Fare yang diadakan selama 4 days (4-7 July) di Midvalley. Dengan point yang telah terkumpul sekian lama yang tak pernah-pernah redeem, aku hanya perlu bayar sebahagian sahaja dari price for this Samsung Galaxy Note. Aku memang dah lama nak plan beli tab… so, dah alang-alang ade promo ni apalagi, gunakan lah sehabis baik. Initial plan, nak beli Ipad Mini tapi memandangkan agak mahal for 64GB better aku go for something yang boleh kasi ext. memory up to 64GB with a very affordable price. Anyway speed memang aku akui agak awesome, semalam sahaja aku dah berjaya book AA online ticket ke 2 International destination for next year with company WIFI… hehehe. Alhamdulillah. Pulangan yang agak berbaloi dengan penggunaan Maybank card.

For Full Specification...




Not only that, aku juga telah redeem WD external hardisk 1TB at 49K points. Cuma tak dapat nak redeem Panasonic Microwave Grill oven jer sebab point dah banyak spend kat Tab.

Anyway still in the process nak familiar with Android software.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...