Pages

Sunday, December 11, 2011

Wedding lagi ...

Rumah Pengantin pompuan
Ahad, 11 Dec 2011

Jeram, Selangor

Sekarang ni memang musim kan… cuti sekolah je orang sibuk nak kahwin… orang kahwin je mesti time cuti sekolah. Kenapa ek?? Salah satu reason yang aku pasti sebab nak bagi senang kat sedara mara nak datang tolong ke apa yang patut… sebab cuti sekolah kan… takde lah nak pikir anak nak sekolah ke apa. Lebih2 lagi kalu sedara mara tu yang jenis tinggal jauh-jauh. Reason lain aku tak sure plak. Pada aku tak menjadi masalah pon orang nak buat cuti sekolah ke apa sebab… kalau takde aral melintang memang panjang je langkah aku… Insyallah aku akan datang… lebih2 lagi kalau best fren kan. Tapi kalau dah cuti sekolah… paham2 jelah semua pon berebut2 nak buat date yang cun, so, tu memang menjadi masalah pada aku sebab nye…kalau ramai sangat buat on the same date, memang aku terpaksa pilih mana yang terbaek… atau lebih tepat lagi sapa yang jemput dulu or sape yang aku lebih rapat or other reason yang lebih boleh diterima akal untuk aku memilih… kenapa aku kena attend wedding dia tapi bukan yang lain?

Last week aku ada 2 wedding aku kena attend… luckily not on the same day. Tapi yang Sabtu tu aku tak dapat pergi sebab nye… aku sevice keter jer dah nak pukul 12, pastu plus sakit perut dari semalam nye tak OK lagi… last2 aku cancel. Sorry Ada, aku memang nak datang sangat... lagi lah ko cakap ko buat garden wedding kat Taman Botani... lagi lah aku teruja nak tengok. Walaupun aku baru kenal jer dengan Cikgu aerobic aku ni tapi dia ni memang sangat baik dan cute and she always keep remind me to attend her wedding.

Alhamdulillah, Ahad aku gagah kan juga diri untuk ke Jeram datang wedding ex-collegue MMC atau lebih dekat lagi ex-jiran MMC aku. Sebab nye... yang belah Penang, aku rasa agak mustahil aku nak datang. Soon, dengar citer nak join Aker juga... hehehe.

Anyway congrats to Razak and Diana on your wedding. May Allah bless both of your forever and happily ever after.



Although no longer with MMC... we still promise each other to meet at the same time




Tahniah Razak on your wedding




Photo with Razak and new wife


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...