Pages

Tuesday, December 4, 2012

Ice Lemon Tea HOT


California Pizza Kitchen
Fahrenheit 88


The funniest thing or… should I say… emmhh… stupidest thing I ever ask.

“I want Ice Lemon Tea HOT” 

And at the same time, semua orang yang berada satu meja dengan aku buat2 muka terkejut beruk. 

“Nurul… apa yang ko order ni… Ice or Hot” 

Opppsss… alamak malu nyer… apa yang ko merepek ni makcik. Dah lah cakap Ice pastu ade HOT plak tu kat belakang. Rupa nye aku tak habis2 lagi memikirkan pasal hal kat ofis tadi sampai order air pon merepek. No wonder lah waiter tu yang tak reti cakap malay tu “terpinga-pinga”… sedaya upaya cuba memahami apa yang aku sampai kan. 

OK fine… aku tukar ayat balik nak “Lemon Tea… warm”… and still he’s trying to understand what I was asking. 

Haedzrin menyampuk “Alah order jer Lemon Tea without ice”… finally, He understood. Anyway, am I asking the wrong way. Whatever.

Tulah dah biasa order “Teh O limau panas” kan… sampai terbawa-bawa ke California Pizza Kitchen… hehehe. Luckily, I did not asked without or less sugar.

Rupanye dalam Menu dia memang Ice Lemon Tea jer pun. No option for warm or Hot.
 
Moral of the Story: Tolong Fokus OK


Happy 27th Birthday Pn Nadiah... wish u all the best

I love this Choco Cheese Cake... Yummy


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...