Pages

Tuesday, June 1, 2010

Sekelumit Bicara Hati

After so long tak cakap n jumpa dengan My besfriend Shida….suddenly aku gatalkan tangan aku ni Buzz makcik nie kat YM. Aku rase last skali aku jumpa dia before aku gi Miri lah...kira 4 bulan yang lepas...masih terserlah lagi seri pengantin masa tu lagi. Awwhhh….Jeles nyer tengok Cik…eh Puan Shida sekarang…nampak happy sangat. Aku rase dia lah last besfren aku yang dah kahwin….takde lah lagi kawan2 yang boleh aku ajak jalan2 lagi dah lepas nie…harapkan kawan2 yang single mingle lagi je lah…. Hahaha. Biase lah boring ngan dia mesti tanye…ape perkembangan terbaru…tak lain tak bukan…”Ko ni bila lagi” Takkan tak dapat seru lagi kot…Biase lah ayat spontan aku…emmhhh takde jodoh lagi nak wat camne.

Tapi aku cukup tertarik dengan kata-kata Shida tadi... Yang penting orang tu suka kat kita... sayang kat kita, kita suka kat dia tak penting... Sayang tu boleh pupuk lepas kahwin. Kalau fikir kau kena suka kat orang tu juga, the way just he likes you...sampai bila2 pun kau takkan kahwin. Wow...terkasima juga aku ngn ayat2 makcik Shida pandai gak dia ni cakap tiba2....hihihi... tapi aku rase itu lah hakikat yang aku kena akui sekarang. Kenapa lah sekarang susah sangat aku nak suka lelaki yang betul2 suka kat aku.... aku kuat kan hati, mungkin ini bukan jodoh aku tapi bila aku fikirkan balik... macam ada kebenaran kata2 Shida tu.

Tapi aku yakin Allah masih belum temukan aku dengan Jodoh yang sebenarnye. Dia masih merancang yang terbaik untuk aku.

Ya Allah berilah petunjuk buat Hamba mu yang lemah ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...